کد معرف بایننس,کد معرف بایننس کجاست,کد معرفی بایننس,کد معرف در بایننس,کد رفرال بایننس چیست,رفرال کد در بایننس,کد دعوت بایننس,کد تخفیف بایننس,کد رفرال بایننس فیوچرز,رفرال کد بایننس چیست,کد رفرال بایننس

ثبت نام با کد تخفیف دار در بایننس

توجه:اگر از طریق لینک زیر در سایت بایننس ثبت نام کنید. می توانید تا یک ماه بدون پرداخت کارمزد در صرافی بایننس معامله انجام دهید.

(بهترین لینک ثبت نام در سایت صرافی بایننس با نهایت تخفیف در معاملات)

https://www.binance.com/en/futures/ref/referral2021

 

نکته مهم: به علت تحریم ایران، هنگام ثبت نام باید با آیپی کشور خارجی مثل فرانسه یا هلند ثبت نام کنید و همیشه با آیپی کشوری که ثبت نام کرده اید وارد سایت بایننس شوید. و از آیپی کشور آمریکا و آلمان استفاده نکنید زیرا در این صورت سایت بایننس مدارک تایید هویت از شما درخواست خواهد کرد.

 

 

اموزش تصویری ثبت نام در بایننس به همراه کد تخفیف دار ثبت نام ...
 
سایت صرافی بایننس معروفترین و بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در دنیا میباشد. این صرافی از معتبرترین ارزهای دیجیتال پشتیبانی میکند و امکان خرید و فروش ...
bitcoinforsales.com
ذهدشدزث.زخئ | Binance.com | ثبت نام در سایت بایننس - Chronicles ...
 
امروز با آموزش ثبت نام در سایت صرافی بایننس Binance با شما هستیم آیا شما از صرافی بایننس استفاده ... اموزش تصویری ثبت نام در بایننس به همراه کد تخفیف دار.
medium.com
کد رفرال بایننس فیوچرز
 
امروز با آموزش ثبت نام در سایت صرافی بایننس Binance با شما هستیم آیا شما از صرافی بایننس استفاده ... اموزش تصویری ثبت نام در بایننس به همراه کد تخفیف دار.
medium.com
ثبت نام در صرافی بایننس (Binance)
 
آموزش ثبت نام و ساخت اکانت در صرافی بایننس بصورت صفر تا صد و تصویری آموزش فیوچرز و افتتاح ... اموزش تصویری ثبت نام در بایننس به همراه کد تخفیف دار.
answers.microsoft.com
راهنمای کامل ثبت نام در صرافی بایننس (Binance) + آموزش تصویری ...
 
28 مارس 2020 ... برای ثبت نام کافی است مطابق تصویر بالا نشانی ایمیل و رمز عبور مورد نظر ... در گوشی تلفن همراه خود رفته و به شکل زیر کد QR بایننس را اسکن نمایید یا کد ... درصد تخفیف خواهد شد و کارمزد تراکنش ها به 0.075 % ارزش معاملات میرسد. ... سلام وقتتون بخیر، برای معاملات اهرم دار و پوزیشن سل باید اهراز هویت کنیم؟
isignal.ir
استفاده بی خطر از صرافی بایننس Binance (آپدیت 2021) - ویرگول
 
"سلام دوستان برای شروع فعالیت و ترید در صرافی بایننس با وجود این که ایران ... اگر ثبت نام شما انجام شده؛ بایننس دیگر به شما اجازه وارد کردن کد تخفیف در فی را ... تمام اکسچنج ها لیست سیاه دار​ند​​ که آدرس کیف پولهای غیر مجاز را داخل میزاند.
virgool.io
معرفی بایننس و آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال ( کریپتوکارنسی ...
 
ثبت نام در بایننس بسیار ساده است و فکر نمیکنم نیاز به آموزش داشته باشه کافیه ... برای عضویت در بایننس با ۱۰ درصد تخفیف در کارمزد معاملات اینجا کلیک کنید ... از این به بعد هر وقت که وارد حساب بایننس می شوید یک کد 6 رقمی در اپ Google ...
virgool.io
صرافی کوینکس CoinEX | کوینکس بهترین جایگزین بایننس بدون ...
 
کوینکس و یا بایننس | کارمزد صرافی coinex | نرم افزار coinex | اکسچنج ... پیشنهاد اول من ثبت نام در بایننس است اونم با خرید سرور مجازی و فعالیت در ... 1) صرافی کریپتولند لینک با کد تخفیف میباشد و یا از کد معرف 94338355 استفاده کنید.
virgool.io
بایننس فیوچرز Futures چیست؟ + نحوه ثبت نام و نکات مهم - امید فدوی
 
10 مه 2020 ... آموزش ثبت نام و معرفی بخش های مختلف بایننس فیوچرز Futures. صرافی بایننس یک ... اگر بخواهید از امکان ده درصد تخفیف در هزینه های معاملات فیوچرز و مارجین، استفاده کنید، میتوانید از طریق وارد کردن کد omid این کار را انجام دهید. 3- بعد از آنکه ... بیکسبی کوین Bixbcoin؛ ارزی آینده دار یا کلاهبرداری؟! 2 دیدگاه.
omidfadavi.me
آموزش ثبت نام در صرافی بایننس و 2FA حساب - امید فدوی
 
29 ژانویه 2021 ... در این ویدیو آموزشی به نحوه ساخت حساب کاربری و ثبت نام در صرافی بایننس و همچنین تایید دو مرحله ای حساب برای افزایش امنیت پرداخته می شود.
omidfadavi.me

 

۰۰/۰۱/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
بایننس binance

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی